Gala Try-out

17 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 9.00 uur. Ik ging rustig ontbijten en daarna ging ik het huis even schoonmaken; vegen, dweilen, kastjes etc. Daarna heb ik even met Rens en Merel gebeld om te kijken hoe Merel ons cadeau uitpakte. Na het bellen, was het tijd om te lunchen.

Na de lunch ging ik met Fija en Joni sporten. Nu deden we iets rustiger aan dan normaal, omdat we nog super erge spierpijn hadden. Daarna stond taart eten op de planning. Fija had namelijk taart gebakken, dus daar hebben we even een stukje van geproefd. Maar naast de taart was het ook tijd voor de “Gala try-out”. Fija en ik gingen even onze jumpsuits passen, schoenen erbij en make-up op. Volgens mij zijn we er wel klaar voor. Ik ben benieuwd hoe de studenten het georganiseerd hebben.

‘s Avonds ging ik met Joni en Bram boerenkool eten. Dat was weer super lekker! Daarna ging ik lekker met Joni kletsen en dronken we een wijntje.

Ik sluit de avond af met een serie en daarna een podcast.

1. Miny:
    18 november 2019
    Dat was een mooie dag en op zijn Hollands boerenkool op het menu. Genoten van het Gala. Horen we vast nog.Succes.liefs opa oma Garssen
  2. Opa en oma:
    19 november 2019
    Gezellig ff wijntje op de verjaardag van je zus..Tot de volgende keer Opa en oma