Een fijne zaterdag

16 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Deze ochtend heb ik wat langer geslapen dan normaal. Ik ging om 9.30 uur m’n bed uit. Even kerstmuziek luisteren. Ja, hier kan dat al, want er is geen Sinterklaas nu. Dit weekend heb ik het huis voor mezelf, want Claire maakt een tripje door het noorden. Dus het volume ging wat harder en met mijn mooie zangstem, zong ik de daken eraf.

Om 10.30 uur had ik met Fija afgesproken om naar Joni te gaan. Joni heeft op dit moment met haar moeder, zus en broer een airbnb in het centrum, dus vandaar. Daar hebben we gezellig gekletst en geluncht.

Na de lunch gingen we even langs de winkeltjes en lekker neuzen. Fija en ik hadden als idee om te gaan sporten, maar in plaatst daarvan werd het een warme chocolademelk met taart… Moet kunnen in het weekend…

Na een hele gezellige dag ben ik weer thuis. Deze avond ga ik zalm eten en lekker niksen.

1. Ada Garssen:
    17 november 2019
    haha je zong de daken eraf.. je bedoelt het glas uit de ramen! gezellig hoor kerstmuziek!
    dikke kus, mama
  2. Opa en oma:
    19 november 2019
    Klinkt allemaal weer gezellig. ff lekker uit je dak gaan, zie het al voor me. Alles eruit ha ha ha
    Knuffel opa en oma