Dagje in Rovaniemi gebleven

23 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de dag weer rustig. Om 8.30 uur stond ik op en ging ik even aan school werken. Rond 11.00 uur gingen we naar het centrum van Rovaniemi en ging ik papa en mama even rondleiden. We hebben lekker koffie met gebak gehad in een restaurantje en verder lekker rondgewandeld.

Helaas had ik in de middag school. Althans dat zou de planning zijn, maar mijn docent kwam niet opdagen… Papa en mama waren op dat moment bij het Arktikum museum, dus ging ik even samen met Claire serie kijken.

Het was dus een rustige dag, wat ook wel even lekker is!

Deze avond ga ik DS'en en puzzelen, papa kijkt voetbal en mama gaat lezen. Even een rust momentje! In ieder geval voor mij en mama dan…

We hebben trouwens gisteravond nog even het noorderlicht kunnen zien! Wel erg licht, maar toch leuk!

1. Miny:
    23 oktober 2019
    Geweldig dat het noorderlicht kwam voor jullie.Blijven genieten dus ..Zo hebben jullie dat dus alvast gezien..Blijf alles maar een plek geven. Fijne avond .Liefs uit Geesteren.Prachtige foto van het Noorderlicht
  2. Opa en oma:
    24 oktober 2019
    Wel foto's blijven maken van het Noorderlicht al is het maar een glimpje. Ik had ook een "rustig"avondje, alleen opa niet..Ha Ha Ha .
    kus Opa en Oma