Weer een dag voorbij

29 september 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag heb ik eigenlijk een zelfde soort dag gehad als gisteren. Thee drinken, in bed liggen en lekker uitrusten. Rond 11.00 uur ben ik wel even naar de Prisma gewandeld. Zo kwam ik toch even buiten en kon ik nog wat boodschapjes meenemen.

Daarna heb ik even mijn ogen dichtgedaan en lekker in bed gelegen. Nog voor de race (F1) heb ik nog even gedoucht. Om 14.10 uur begon F1, dus dat heb ik gekeken. Tijdens de race ben ik een klein kwartietje in slaap gevallen… Oepsie! Maar voor de rest heb ik alles van de race meegekregen.

Na de race deed ik weer eventjes mijn ogen dicht en daarna ging ik een planning maken voor als Sven hier is. Nog 13 dagen!  Ik kan echt niet wachten tot ik Sven weer zie. We gaan dan weer een hele leuke week hebben hier!

Ik heb vrij laat gegeten, omdat ik nog niet zo’n trek had. Na het eten heb ik even Chesapeake Shores gekeken met Claire. Verder doe ik deze avond weer lekker niks.

Ondanks dat ik deze dag vrijwel niks heb uitgevoerd, vliegt de tijd voorbij. Ik ben hier al 48 dagen! Nog ongeveer 2,5 maand en dan is het eerste avontuur van dit schooljaar al voorbij. Dan beïndig dit avontuur met een hele fijne vakantie met m'n ouders, wat ook heel leuk is natuurlijk! Maar laat ik het zo bekijken: ik heb nog 2,5 maand om te genieten van dit fijne land!

1. Margriet:
    29 september 2019
    Mooi he zo’n exchange!
  2. Miny:
    30 september 2019
    Goedzo Lot ,Rust nemen is ook soms nodig .Ook het nadenken over je Sven en samen genieten van het mooie Finland. Dat ga je later zeker missen.Maar dan ook nog je ouders daar.Allemaal super.Alles laten meemaken wat jij daar al van weet.
    Ga zo door met het genieten van zo’n mooi land. Liefs vanaf de Akelei in Tiel.
  3. Opa en oma:
    30 september 2019
    Wat mooi dat je het allemaal zo positief bekijkt en alles eruit haalt.. Prachtig hoor.. Laat ons nog maar ff meegenieten..

Opa en oma