Weer een dag geen school

15 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Deze dag was niet zo bijzonder eigenlijk. Ik ging rond 8.30 uur uit bed. Ik ging rustig ontbijten en ik ging weer eens naar kamers in Sevilla kijken. Inmiddels mijn dagelijkse bezigheid. Ik heb ook nog het een en ander aan school gedaan.

In de middag bedacht ik me dat het goed was om even een frisse neus te halen, dus ik pakte mijn camera en ging buiten wandelen en fotootjes maken. De lucht was heel mooi blauw en het was weer -6 ࿁C in plaats van 0 ࿁C.

Na de wandeling ging ik ook nog eens naar de Prisma wandelen, want ik had zin in champignons in mijn pasta en daarnaast had ik ook geen knoflook meer.

Toen ik weer thuis was, ging ik gelijk eten koken en ik heb even met Merel gebeld. Dit was kort, maar krachtig. We hebben gezellig gekletst, maar waren allebei ook een beetje druk.

‘s Avonds heb ik nog het een en ander aan school gedaan met Fija.

Ik sluit de avond af met een serie en met sudoku puzzels.

1. Miny:
    16 november 2019
    Fijn dat je ook regelmatig met Merel belt.Dan kunnen jullie elkaars gedachten een plek geven.Zet hem op nog een paar weken en dan........ Eerst nog genieten daar. En voorbereiden op Spanje. Dikke kus van ons.
  2. Miny:
    16 november 2019
    Mooie foto’s .Straalt echt rust uit van het mooie Noorden. Met die foto’s deel jij die schoonheid met ons VFijn dat het “Rendiervak “afgerond is.
  3. Opa en oma:
    19 november 2019