Black Friday

29 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag om 8.30 uur. Ik ging rustig opstaan en ontbijten. Om 10.00 uur begon de laatste les van Event Experience Design. Tijdens deze les moesten we voor het laatst ons idee voor een event presenteren.

Na school ging ik met Fija en Joni chillen en daarna gingen we samen naar het centrum. Aangezien het Black Friday was, had elke winkel een bepaald percentage korting. Ik houd van korting! We gingen ook naar de H&M en daar heb ik een spijkerbroek gekocht. In mijn andere spijkerbroek zit helaas een roestvlek en die krijg ik er niet uit.

's Avonds hebben we samen rode curry gegeten. Rond 22.00 uur bleek iemand noorderlicht te hebben gezien, dus wij gingen gelijk even naar buiten. Helaas was het veel te bewolkt, dus we wisten al dat we het noorderlicht niet meer gingen zien. We zijn we even naar het water gelopen. Uiteraard was het water bevroren en vandaag gingen we er voor het eerst op lopen.

Na de gezellige avond ging ik lekker naar bed en ik heb nog één aflevering van Moordvrouw gekeken

1. Margriet:
    30 november 2019
    Je vader zou zeggen, besef je het wel? Goed beseffen he! Dat je in zo’n mooie wereld bent daar! Geniet er nog maar even van.
  2. Miny:
    1 december 2019
    Ook daar Black Friday. Dat was ook genieten weer.Roestvlek of niet ,altijd iets extra op zo’n “day” .Doe nog even voorzichtig op het ijs.Maar vooral genieten van je laatste weken.Xxxxxxxx.