Appartementjes zoeken

3 oktober 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag ging mijn wekker om 8.30 uur. Ik had niet zo goed geslapen, want ik ben 26 keer wakker geworden met een zere keel. Dan nam ik weer wat slokken water en dan sliep ik weer een klein uurtje.

Om 10.15 uur begon mijn eerste les: Managing Human Resources. Deze les hadden we via een soort Skype met zo’n 50 studenten uit Barcelona. Nee, dit werkt voor geen meter. Wij konden die studenten nauwelijks verstaan en zij ons waarschijnlijk ook niet. Voor dit vak moeten we samenwerken met tien studenten uit Barcelona. We moeten samen een video maken over een ecologisch bedrijf.

Na deze les had ik tot 16.15 uur tussenuur. Gelukkig mijn huis naast de school, dus kon ik lekker naar huis wandelen. Daar heb ik de hele tijd gezocht naar appartementjes in Sevilla. Helaas nog niet echt wat kunnen vinden, maar ik ben er mee bezig!

Na al het zoeken, was het weer tijd voor school. Om 17.45 uur ongeveer was de les afgelopen en kon ik weer naar huis en ging ik maar gelijk eten koken.

Vanavond ga ik nog met mama bellen en verder ga ik lekker niksen!

1. Tessa:
    3 oktober 2019
    Heey, heb je al naar happy erasmus gekeken in Sevilla? Dit bedrijf regelt meestal ook wel kamers voor studenten 😊.
  2. Opa en oma:
    5 oktober 2019
    Nu je hoeft je in ieder geval niet te vervelen. knuffel opa en oma