Airbnb geboekt!

18 november 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon de ochtend rond 8.00 uur. Joni kwam rond 9.00 uur bij mij om te leren voor een tentamen. Ze heeft tijdelijk geen laptop, dus leende ze mijn laptop even. Ik ging in de tussentijd lekker puzzelen in mijn puzzelboekje. Ik hoefde dit tentamen niet te maken, dus vandaar dat ik niet ging leren.

Rond 11.00 uur kreeg ik een bericht van de eigenaar van een airbnb waar ik op had gereageerd: “Hola! Tienes que modificar la reserva para dos meses.” Dit betekent dat ik de reservering (die eerst op vijf maanden stond) naar twee maanden moest aanpassen. Als ik dat had gedaan, kon ik boeken. Dus ik ging snel op mijn laptop dat allemaal regelen en toen kon ik boeken. Ik ben super blij dat ik dit heb gedaan. Het is een kleine studio met een eigen badkamer en keukentje, daarnaast is er een terras, dus dat is ideaal. Je denkt misschien: huh twee maanden? De andere drie maanden regelen we zonder airbnb.

Om 12.30 uur gingen we naar de les van Event Experience Design en dat ging erg soepel… Niet dus… Eerst moesten we een half uur wachten tot de docenten kwamen. Vervolgens bleek de les maar twee powerpoint slides te bevatten. Ja hallo, waarom kom ik dan naar school? De slides gingen over een marketing plan maken, maar ze kwamen daar weer eens laat mee, dus we vroegen of het verplicht was… Daar waren ze nog niet helemaal over uit. Vaagheid is hetgene dat ze het beste kunnen hier.

Na de les ging Joni weer op mijn laptop leren en ik ging puzzelen en daarna naar de Prisma wandelen. Het wordt steeds vroeger donker, dus ik kreeg het gevoel alsof ik om 22.00 uur ongeveer naar de supermarkt liep… Het was nog maar 16.00 uur.

‘s Avonds heb ik weer met Joni boerenkool gegeten en we hebben Expeditie Robinson gekeken. Het was weer een gezellige avond.

Ik sluit de avond af met een serie en val straks lekker in slaap.

1. Miny:
    19 november 2019
    Gefeliciteerd met je kamer in Spanje.Geeft
    Vast rust.We begrijpen dat het eerder don ker wordt.Zal vast wennen zijn.Fijn dat jullie elkaar helpen met zelfs een laptop Klasse.Sterkte verder maar bovenal genie ten.xxxx opa oma G.
  2. Opa en oma:
    19 november 2019
    Gelukkig, eerste maanden heb je wat.. Scheelt weer hoofdpijn Hoe ist met Noorderlicht? Maak je nog wel foto's? Nu lekker op naar de bruinebonensoep! Ha ha. knuffel opa en oma
  3. Tessa:
    20 november 2019
    Leuke jumpsuit Lorrie! Fijn dat je een kamer hebt!