Afscheid Joni

13 december 2019 - Rovaniemi, Finland

Vandaag begon ik de dag weer zonder stem. Ik ging om 10.00 uur uit bed, want ik had wat minder goed geslapen. Ik heb keelpijn, dus ik word nogal vaak wakker 's nachts. Joni en Fija hebben bij mij geslapen dus we gingen rond 11.00 uur samen ontbijten. Na het ontbijt ging ik Spaans doen en in m'n boekje verder.

's Middags kwam Joni weer bij mij, want zij moest haar sleutel al inleveren en kon dus niet meer bij haar naar binnen.

Aan het eind van de middag kwam een meneer hier om mijn kastje over te kopen. Dat is ook weer geregeld!  Nu heb ik weer een lege kamer met heel veel losse spulletjes.

's Avonds kwam Fija ook weer. We hebben weer gezellig gekletst en spelletjes op onze telefoon gespeeld.

Omdat het Joni's laatste avond was, gingen we uiteten. Het plan was om naar Wingston te gaan, maar die zat helaas helemaal vol. Toen gingen we naar Pure Pizza. Drie keer raden wat er daar hebben gegeten!

Na het eten, gingen we naar Kansan Pubi en daarna nog naar half moon. Half moon is een uitgaansgelegenheid in Rovaniemi.

Toen we thuis waren, moesten Joni en ik nog even wakker blijven. Joni moest namelijk om 4.15 uur met de airport bus naar het vliegveld. Dus helaas heb ik al afscheid moeten nemen van Joni. Ik heb super veel zin om naar huis te gaan, maar ik ga d'r wel missen!

Na een leuke avond, kroop ik lekker mijn bed in en ging ik met een muziekje op lekker slapen.

1. Tessa:
    14 december 2019
    Lieve foto! Gelukkig zijn ze Nederlands en kun je ze zo weer zien in Nederland! Deze bijzondere vriendschap pakt niemand je meer af♥️
  2. Ada Garssen:
    14 december 2019
    drukke dag voor je meid! Is Joni terug naar Nederland of reist ze weer verder?
    Blijf leuke dingen doen deze dagen! Dan is het zo woensdag!
    dikke kus
  3. Miny:
    15 december 2019
    Wat een mooi verhaal over het afscheid van Joni.Zo zie je alleen maar wat fijn zulke vriendinnen te hebben daar en vast weer in Nederland te ontmoeten met nog meer verhalen.Sterkte de laatste paar dagen.Hoop dat je keelpijn dan voorbij is.Heel veel SUCCES met afscheid nemen daar. En geniet van het vooruitzicht om je ouders weer te kunnen knuffelen.Dikke kus opa Wim en oma Miny.
  4. Opa en oma:
    15 december 2019
    Wat heb je geluk dat Nederland zo klein is en je af kunt spreken met vriendinnen. Dit moet je leuk vast houden. Nog een paar dagen afstrepen en dan kun je dat ook weer weggooien. Wel jammer dat je blog nu bijna afgelopen is. Knuffel Opa en Oma